Βελτιώνω την πόλη μου, ομορφαίνω την ζωή μου

 Βελτιώνω την πόλη μου, ομορφαίνω την ζωή μου

Λακκούβες, σπασμένα κάγκελα, χαλασμένα φανάρια, σταθμευμένα άχρηστα αυτοκίνητα και ότι άλλο ασχημαίνει την πόλη σου, μπορεί πλέον να γνωστοποιηθεί άμεσα και εύκολα στον Δήμο Θεσσαλονίκης και τις Δημοτικές Αρχές και να διορθωθεί. Πως; Απλούστατα. Φωτογραφίζεις, γράφεις ένα σύντομο μήνυμα για το τι πρέπει να γίνει και σύντομα λαμβάνεις απάντηση από έναν δημοτικό υπάλληλο. Κι όλα, μέσω του κινητού σου.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχομένων Ψηφιακών Υπηρεσιών προς τους πολίτες, διαθέτει από σήμερα, ελεύθερα, δύο εφαρμογές για κινητές συσκευές (smartphones, tablets κ.τλ.) που αφορούν τη χρήση της υπάρχουσας ψηφιακής υπηρεσίας «Βελτιώνω την πόλη μου».

Η υπηρεσία «Βελτιώνω την πόλη μου» έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την INFALIA, εταιρεία τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΚΕΤΑ) και την INTELSPACE, εταιρεία τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για μια διαδικτυακή πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων – παρατηρήσεων πολιτών, τα οποία και προωθούνται προς επίλυση στις Τεχνικές Υπηρεσίες και η οποία λειτουργεί ήδη με μεγάλη επιτυχία, έχοντας τύχει θερμής υποδοχής. Η υπηρεσία παρέχει στον πολίτη τη δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξης του αιτήματός του και τον ενημερώνει για κάθε αλλαγή στην κατάσταση που αφορά την πρόοδο επίλυσής του. Παράλληλα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν ένα αίτημα, προκειμένου να αναδείξουν τη σημαντικότητά του και έτσι, να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπισή του.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας, τονίζει ότι με αυτόν τον τρόπο, ο Δήμος Θεσσαλονίκης προωθεί λύσεις που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των πολιτών, ενώ παράλληλα στοχεύει και στην τόνωση της Ηλεκτρονικής Συμμετοχής (e-Participation) και της Ανοικτής Διακυβέρνησης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θα σταματήσουμε να εμπλουτίζουμε την ηλεκτρονική μας πλατφόρμα με εφαρμογές που θα βελτιώνουν σταθερά την καθημερινότητα».

«Η διάθεση των mobile εφαρμογών της υπηρεσίας ”Βελτιώνω την πόλη μου” αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου Θεσσαλονίκης για αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων προς όφελος του πολίτη και αποτελεί καλό παράδειγμα εξωστρέφειας και αποδοτικής συνεργασίας του φορέα με αναδυόμενες εταιρείες – τεχνοβλαστούς της πόλης» τονίζει από την πλευρά του ο chief digital officer του Δήμου, Μπάμπης Τσιτλακίδης.

Οι εφαρμογές διατίθενται για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τις κατεβάσουν από τους παρακάτω σχετικούς συνδέσμους:
Έκδοση για Android
Έκδοση για iOS

Η διαδικτυακή έκδοση της υπηρεσίας είναι διαθέσιμη εδώ.

The following two tabs change content below.

echaritygr

Η Οικογένεια του e-Charity.gr Portal, απέναντι στην λογική της απλής κριτικής και της ακατάσχετης αποποίησης ευθυνών ή της άκρατης φιλολογίας, αναλαμβάνει τις ευθύνες του μέλλοντος, ΣΗΜΕΡΑ. Για εμάς, εσάς, το ΑΥΡΙΟ των παιδιών μας. Με μεράκι, αγάπη στον συνάνθρωπό μας κι αφοσίωση στον στόχο μας, συναντιόμαστε από κάθε γειτονιά της Ελλάδας, με έναν σκοπό. Να κάνουμε το όραμά μας, ΠΡΑΞΗ. Την Αλληλεγγύη, ΖΩΗ.

echaritygr

Η Οικογένεια του e-Charity.gr Portal, απέναντι στην λογική της απλής κριτικής και της ακατάσχετης αποποίησης ευθυνών ή της άκρατης φιλολογίας, αναλαμβάνει τις ευθύνες του μέλλοντος, ΣΗΜΕΡΑ. Για εμάς, εσάς, το ΑΥΡΙΟ των παιδιών μας. Με μεράκι, αγάπη στον συνάνθρωπό μας κι αφοσίωση στον στόχο μας, συναντιόμαστε από κάθε γειτονιά της Ελλάδας, με έναν σκοπό. Να κάνουμε το όραμά μας, ΠΡΑΞΗ. Την Αλληλεγγύη, ΖΩΗ.

Related post

Ρώτα το #echaritygr ότι θες, όποτε θες
×
Exit mobile version