Χριστίνα Αλεξανιάν: «Ακόμα και ανθρώπους που μου όφειλαν μια συγγνώμη και δεν δόθηκε ποτέ, τους έχω συγχωρήσει ερήμην τους».

 Χριστίνα Αλεξανιάν: «Ακόμα και ανθρώπους που μου όφειλαν μια συγγνώμη και δεν δόθηκε ποτέ, τους έχω συγχωρήσει ερήμην τους».

Παρακολουθώντας τη Χριστίνα Αλεξανιάν στις τηλεοπτικές της συμμετοχές, πάντα μου έβγαζε αυτή τη γλυκύτητα και την θετική αύρα, που χάρηκα τόσο όταν τελικά βίωσα και στην πραγματικότητα. Πολύ ευχάριστο συναίσθημα να παίρνεις συνέντευξη από κάποιον και να επιβεβαιώνει την άποψη που είχες γι’ αυτόν.

Αυτό έκανε και η Χριστίνα με το ζεστό χαμόγελο, την όμορφη παρουσία της, τον καλό λόγο για όλους, τη ζωντάνια και τη φιλική διάθεση. Να σου δηλώνει χαμογελώντας και με πίστη, που λείπει από πολλούς μας σήμερα, πως είναι καλά και βρίσκεται σε μια πολύ καλή φάση της ζωής της. Κι εγώ είμαι ακόμη καλύτερα μετά την κουβέντα μας! Η γλυκύτατη Χριστίνα Αλεξανιάν σε μια εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση με την Μαρία Τότσκα. Απολαύστε την!

Μαρία Τότσκα: «Η Μαρινέλλα συναντά τη Βέμπο» και το κοινό της Θεσσαλονίκης έχει την τιμή να έρχεται κοντά μ’ ένα πραγματικό υπερθέαμα, ένα μάθημα ιστορίας, θα έλεγα, 3 ωρών και κάτι…

Χριστίνα Αλεξανιάν: Ο ενθουσιασμός που εισπράττουμε απ’ το κοινό έρχεται σαν ρεύμα πάνω σ’ εμάς. Είναι μια υπερπαραγωγή, όπως είπες, γιατί ακόμα και σε εποχές προ κρίσης, δύσκολα θα σκεφτόταν κάποιος να την κάνει. Είναι προς τιμήν του Αδάμ που σε τόσο δύσκολες εποχές χτίζει μία τόσο μεγάλη παραγωγή. Σ’ αυτή την υπερπαραγωγή υπάρχει ωστόσο και συναίσθημα, συγκίνηση, ζωή κι αυτό το εισπράττω απ’ τη ζεστασιά του κόσμου, αν και είναι ένας πολύ μεγάλος χώρος το Μέγαρο. Έχω συγκινηθεί και λυγίσει πολλές φορές πάνω στη σκηνή ενώ παίζεται η παράσταση… Επιπλέον, είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα η συγγραφή του έργου γιατί η Βέμπο υπήρξε μια πρωταγωνίστρια της κοινωνικής ζωής και της θεατρικής σκηνής του τότε σε πολύ δύσκολες στιγμές της Ελλάδας όπου έρχεται η ζωή της και ακουμπάει στο σήμερα αντιμετωπίζοντας όλοι μας τις ίδιες δυσκολίες μιας «μεταπολεμικής Ελλάδας».




Μ.Τ.: Με τη Μαρινέλλα γνωριζόσουν πριν την τωρινή συνεργασία σας; Με τον Αντώνη (Λουδάρο) ήσαστε συμμαθητές στη δραματική σχολή αλλά πρώτη φορά συναντιέστε επί σκηνής…

Χ.Α.: Πριν την παράσταση γνωριζόμασταν μόνο κοινωνικά. Είναι μία πολύ σημαντική στιγμή για’ μένα που βρίσκομαι με τη Μαρινέλλα, την οποία θαύμαζα και θαυμάζω, και με την οποία δεν πίστευα ποτέ ότι θα συνυπάρξω σε σκηνή. Μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα, αντάξια της προσωπικότητας της Βέμπο, μία φοβερή επαγγελματίας με πολύ ψυχή και με μία φωνή κρυστάλλινη και αναλλοίωτη στο χρόνο. Τον Αντώνη τον θαύμαζα σε πολλές δουλειές που έχει κάνει. Εξαιρετικά ταλαντούχος, υπέροχος συνάδελφος…

Μ.Τ.: Είσαι άνθρωπος της τάξης και της οργάνωσης; Γιατί και όσον αφορά το θέαμα που αντίκρισα, είναι πασιφανές ότι είναι αποτέλεσμα πολύ καλής οργάνωσης, άριστου επαγγελματισμού και φυσικά πολλών ταλαντούχων ηθοποιών.

Χ.Α.: Είμαι αρκετά οργανωτική και παραπάνω μάλιστα απ’ όσο πρέπει. Έτσι ήμουν από παιδί στο σχολείο. Η αλήθεια είναι ότι χωρίς συνέπεια και επαγγελματισμό δε μένεις σ’ αυτό το χώρο. Είναι πολύ απαιτητικός ο χώρος του θεάτρου.

 

Μ.Τ.: Είσαι απ’ τους ανθρώπους που απολαμβάνουν τη δουλειά τους. Δε σε κουράζει δηλαδή η συνεχής εναλλαγή συμμετοχών, ότι είσαι συχνά με μια βαλίτσα στο χέρι…

Χ.Α.: Δε θα μπορούσα να κάνω κάτι πολύ συμβατικό. Με τον χαρακτήρα που έχω, ήρθε και «κούμπωσε» αυτή η δουλειά σ’ εμένα. Αυτή η εναλλαγή συναισθημάτων, κόσμου, μπορεί να προκαλεί ανασφάλεια, όμως εμένα μου δίνει χαρά!

Μ.Τ.: Έχεις δηλώσει πως δεν πήρες ποτέ κάποια δουλειά με βύσμα. Απλώς η μια δουλειά έφερνε την άλλη και πάει λέγοντας. Αισθάνθηκες ωστόσο ποτέ αδικημένη χάνοντας κάποια δουλειά που ήθελες πολύ εξαιτίας κάποιου άλλου που είχε μέσον;

Χ.Α.: Όχι, γιατί υπάρχουν τόσες πολλές δουλειές και ρόλοι, που μπορεί να σου έρθει κάποια άλλη. Θυμάμαι ότι πολύ μικρή είχα στεναχωρηθεί για κάτι τέτοιο αλλά μετά δεν ξαναστεναχωρήθηκα ποτέ. Υπάρχει χώρος για όλους. Άλλωστε εμένα πάντα το κίνητρό μου ήταν οι συνεργασίες και όχι οι ρόλοι. Προχώρησα και ωρίμασα μέσα απ’ τις συνεργασίες μου και όχι μέσα απ’ τους ρόλους.

Μ.Τ.: Τι λείπει αυτή τη χρονική στιγμή απ’ τη ζωή σου;

Χ.Α.: Τίποτα, με βρίσκεις σε καλή στιγμή! Γενικά είμαι σε… χαρά! Αυτή είναι η σωστή λέξη. Είμαι καλά!

Μ.Τ.: Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, σε ποιον άνθρωπο θεωρείς ότι θα όφειλες μια συγγνώμη και γιατί;

Χ.Α.: Τις έχω πει τις συγγνώμες μου. Εγώ δεν αφήνω κενά. Τις εντάσεις μου, τους τσακωμούς μου, τις αγάπες μου τις έχω βιώσει απόλυτα γνωρίζοντας πόσο μικρή είναι η ζωή. Δε μ’ αρέσει ν’ αφήνω εκκρεμότητες. Ακόμα και ανθρώπους που όφειλαν αυτοί μια συγγνώμη σ’ εμένα και δεν δόθηκε ποτέ, τους έχω συγχωρήσει ερήμην τους.

 

Μ.Τ.: Φαίνεσαι πολύ ήσυχη και ήπιων τόνων. Νομίζω πως σε γενικές γραμμές δε σ’ αρέσει να «προκαλείς» τα μέσα, αν αυτό δεν αφορά τη δουλειά σου.

Χ.Α.: Γενικά είμαι πολύ διαλλακτική. Πρέπει να μ’ ενοχλήσει κάτι πάρα πολύ για να βγει στην επιφάνεια η Χριστίνα σε έκρηξη! Επιπλέον, δε μου αρέσουν οι εντάσεις, δεν τις επιδιώκω και, όταν υπάρχουν, προσπαθώ να τις καταστείλω. Θέλω γύρω μου ανθρώπους γενναιόδωρους, γλυκούς, ευγενείς. Δε μπορώ το θράσος, την αγένεια και το δήθεν. Πάντα ήθελα να έχω ένα βήμα για να μιλήσω με αφορμή τη δουλειά μου. Το βρίσκω ανόητο σ’ αυτή την εποχή που διανύουμε ουσιαστικές δυσκολίες κι οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα βιοπορισμού, ν’ ασχολείσαι με τα προσωπικά δεδομένα κάποιου.




Μ.Τ.: Αν ο ρόλος σου στη ζωή ως ηθοποιού αύριο σταματούσε, θα ένιωθες ολοκληρωμένη με ό, τι «κουβαλάς στην πλάτη σου» μέχρι τώρα ή θεωρείς ότι θα είχες κάποιο απωθημένο;

Χ.Α.: Μέχρι τώρα είμαι πραγματικά πολύ ευχαριστημένη απ’ τη δουλειά μου. Προχωράω έτσι όπως θα’ θελα να προχωράω.

Μ.Τ.: Στον «χώρο σου» μπορούν να δημιουργηθούν πραγματικές φιλίες;

Χ.Α.: Δεν έχω πολλές, έχω πολύ μετρημένες και είμαι περήφανη γι’ αυτές. Γενικά είμαι πολύ κοινωνική αλλά αυτοί που πραγματικά ξέρουν το μεδούλι μου είναι λίγοι. Και έχω απογοητευθεί από προσωπικές σχέσεις σ’ αυτή τη δουλειά και ταυτόχρονα έχω εισπράξει πολύ γενναιοδωρία και αγάπη.

 

Μ.Τ.: Ποιο είναι το πιο συγκινητικό σχόλιο που σου έχει κάνει θεατής στο τέλος της παράστασης;

Χ.Α.: Το πιο συγκινητικό ήταν της Μαρινέλλας που ήρθε πολύ ζεστά πριν βγει στη σκηνή, μου έπιασε τα χέρια και μου είπε πολύ γλυκά λόγια. Γενικώς υπάρχει μια συγκίνηση. Όταν έρχονται θεατές στο καμαρίνι, νιώθω ότι έχουν ταξιδέψει με την παράσταση.

Μ.Τ.: Έχεις βρεθεί ποτέ σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση, με αποτέλεσμα να αναγκαστείς να δεχθείς κάποια επαγγελματική πρόταση, που υπό άλλες συνθήκες δε θα δεχόσουν;

Χ.Α.: Είχα την τύχη να κάνω δουλειές που να εκτιμώ, που αγαπήθηκαν και αγάπησα.

Μ.Τ.: Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;

Χ.Α.: Μετά από μεγάλη ζήτηση, « η Μαρινέλλα συναντά τη Βέμπο» και πάλι στην Αθήνα στο θέατρο Badminton από 28 Μαρτίου κλείνοντας έτσι τον κύκλο της.


«Η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΒΕΜΠΟ»
Κείμενο – Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας
Χορογραφίες: Φωκάς Ευαγγελινός
Έρευνα – Μουσική Επιμέλεια: Λάμπρος Λιάβας
Ενορχηστρώσεις- Διεύθυνση Ορχήστρας: Γιώργος Ζαχαρίου
Φωνητικός Σχεδιασμός – Μουσική Διδασκαλία : Χριστίνα Αργύρη
Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς – Γιάννης Μουρίκης
Κοστούμια: Εύα Νάθενα
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ
Σχεδιασμός ήχου: Γιάννης Σμυρναίος
Παραγωγή: Μιχάλης Αδάμ

 

Πρωταγωνιστούν: Μαρινέλλα / Αντώνης Λουδάρος / Χρήστος Στέργιογλου / Χριστίνα Αλεξανιάν / Μιχάλης Μαρίνος / Τζένη Μπότση / Αγορίτσα Οικονόμου / Χρήστος Πλαΐνης / Νταίζη Σεμπεκοπούλου / Τάσος Κωστής / Νεφέλη Ορφανού

Συμμετέχουν ακόμη 50 ηθοποιοί και μουσικοί

Ώρα έναρξης: Πεμ, Παρ, Σαβ στις 20:30 – Τετ, Κυρ στις 19:30
Τιμές εισιτηρίων: 45€, 38€, 30€, 25€, 20€ (μαθητικά – φοιτητικά – κάτοχοι κάρτας ανεργίας), 15€ (περιορισμ. ορατότητας)
Ο αριθμός των μειωμένων εισιτηρίων είναι περιορισμένος.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



The following two tabs change content below.

Μίρκα Αρβανίτη

Ένα ανήσυχο πνεύμα γαλουχημένο με αξίες, ιδανικά και πολλή αγάπη. Από μικρή είχε αναπτύξει το αίσθημα της αναζήτησης και της περιέργειας. Προσπαθεί να βλέπει πάντα πίσω από τα πράγματα.

Μίρκα Αρβανίτη

Ένα ανήσυχο πνεύμα γαλουχημένο με αξίες, ιδανικά και πολλή αγάπη. Από μικρή είχε αναπτύξει το αίσθημα της αναζήτησης και της περιέργειας. Προσπαθεί να βλέπει πάντα πίσω από τα πράγματα.

Related post